1. Možnosti plačila

I) Po povzetju: Blago plačate z gotovino na prevzemnem mestu ali pri prevozniku ob dostavi pošiljke. Pribitek za plačilo po povzetju znaša 1,5 €. Za nakupe v vrednosti 40 € (z DDV) ali več je strošek plačila po povzetju BREZPLAČEN.

II) Z bančnim nakazilom: Ko oddate naročilo, vam bomo na elektronski naslov, ki ste ga navedli, poslali podatke, potrebne za izvedbo bančnega nakazila. Blago odpošljemo naslednji delovni dan po prejemu plačila na naš račun. O tem vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Bančna povezava za plačilo v €: Raiffeisenbank, IBAN: CZ5455000000007933679002, SWIFT: RZBCCZPP
Referenca: Vnesite kodo naročila, ki jo boste po zaključku prejeli po e-pošti. Koda naročila je navedena tudi v vašem računu v razdelku "Zgodovina naročil" (samo za registrirane stranke).

III) Spletno plačilo s kartico: Spletno plačevanje s karticami prek prehoda GoPay - 3D Secure. Varno in hitro plačevanje s katerokoli od običajnih kreditnih kartic. MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Elektronske denarnice: Apple Pay, Google Pay in GoPay. Plačilo se izvede prek spleta z nakazilom iz vaše e-denarnice.

 

2. Način dostave

I) Kurir (Express One): Pošiljke so običajno dostavljena v 2 dneh od datuma odpreme naročila. Kurir dostavne službe vas bo pred dostavo pošiljke kontaktiral po telefonu ali SMS-sporočilu.
Dostave običajno potekajo med 8.00 in 18.00. Na točen čas dostave ne moremo vplivati. Odvisen je od posameznih odsekov in danih situacij, vendar ga lahko določite, ko stopite v stik s kurirjem.

II) Pošta Slovenije: Pošiljke so običajno dostavljena v 2 dneh od datuma odpreme naročila.

III) Osebni prevzem v mreži prevzemnih mest Express One: Osebni prevzem v prevzemnih mest Express One. ZPošiljka je pripravljena za prevzem v 2 dneh po odpremi. Po oddaji pošiljke na odpremnem mestu boste o tem obveščeni s sporočilom SMS ali e-pošto.

IV) Osebni prevzem v mreži prevzemnih mest DPD: Osebni prevzem v prevzemnih mest DPD. ZPošiljka je pripravljena za prevzem v 2 dneh po odpremi. Po oddaji pošiljke na odpremnem mestu boste o tem obveščeni s sporočilom SMS ali e-pošto.

V)Osebni prevzem Pošta Slovenije: Pošiljka je pripravljena za prevzem v 2 dneh po odpremi.

 

3. Stroški dostave in pakiranja

Pri nakupu v vrednosti 40 € (z DDV) ali več sta poštnina in stroški pakiranja BREZPLAČNI.
Če je vaše naročilo manjše od 40 € (z DDV), se poštnina zaračuna glede na način pošiljanja.

I) Kurir – Express One: 4,5 € z DDV

II) Pošta Slovenije: 7 € z DDV

III) Osebni prevzem v mreži prevzemnih mest Express One: 4,5 € z DDV

IV) Osebni prevzem v mreži prevzemnih mest DPD 7 € z DDV

V) Osebni prevzem Pošta Slovenije: 7 € z DDV

 

4. Pošiljanje blaga

Naročila, prejeta pred 12.00, so običajno poslana naslednji delovni dan. Pri plačilu z bančnim nakazilom se pošiljke odpošljejo naslednji dan po prejemu plačila. Da bi bilo blago odpremljeno v skladu z zgornjim časovnim razporedom, mora biti na zalogi - glej podroben predogled blaga.

Primer: način dostave kurir
 I) Plačilo po povzetju/kartica/e-denarnica
  Petek 11:59 Naročilo je bilo sprejeto..
  Ponedeljek   Pošiljka je oddana prevozniku (dostava v večini primerov v 2 dneh).
  Sreda   Dostava na naslov za dostavo.
 II) Plačilo z bančnim nakazilom
  Petek 11:59 Naročilo je bilo sprejeto. Avtomatično se pošlje e-poštno sporočilo s potrebnimi podatki za izvedbo bančnega nakazila.
  Ponedeljek 11:59 Prejeto plačilo, evidentirano na našem bančnem računu.
  Torek   Pošiljka je predana prevozniku (dostava v večini primerov v 2 dneh).
  Četrtek   Dostava na naslov za dostavo.

 

5. Preklic/ureditev naročila

Naročilo lahko prekličete/uredite po telefonu ali e-pošti med delovnim časom našega podjetja, glej Kontakt. Preklic/ureditev je treba opraviti, preden je pošiljka predana dostavni službi.

 

6. Prevzem pošiljke

Kupec je dolžan preveriti embalažo in stanje izdelka ob prejemu pošiljke od prevoznika. Če je že ob prejemu pošiljke očitno, da ni v redu, je od prevoznika ne sprejmite in nas o tem obvestite, glejte Kontakt.

 

7. Vračilo blaga - odstop od pogodbe

V štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga imate pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe, tako da pošljete elektronsko sporočilo na prodajalčev naslov, glej Kontakt. Po prejemu za odstop od pogodbe vam bomo nemudoma poslali kodo za vračilo pošiljke, ki jo je treba dodati k vašemu naslovu. Paket pošljite na naslov:
 
Packeta International_ DPD d.o.o.
Koda za vračilo pošiljke
Celovška 492
1210 Ljubljana-Šentvid
 

Blago je treba vrniti popolno, s popolno dokumentacijo, nepoškodovano, čisto in v originalni embalaži, v stanju in vrednosti, v kakršni ste ga prejeli. V paket priložite račun ali kodo naročila, da bomo lahko pošiljko identificirali. Če je vrnjeno blago nepopolno ali poškodovano, smo upravičeni vrnjeno kupnino znižati za ustrezen znesek.

Prejeta sredstva vam bomo vrnili v štirinajstih (14) dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe, in sicer z bančnim nakazilom ali prek GoPay (če ste plačali prek tega prehoda). Vračilo prejetih sredstev se lahko izvede šele potem, ko prodajalec prejme in pregleda vrnjeno blago.

 

8. Reklamacije

Vašo reklamacijo bomo poskušali rešiti čim prej, vendar najpozneje v tridesetih koledarskih dneh po prejemu reklamacije. Postopek obravnave reklamacije bo hitrejši, če nam posredujete številko naročila ali računa.

Pred vračilom se obrnite na našo podporo strankam, glej kontakt. Na podlagi fotografske dokumentacije lahko odpravimo veliko večino "napak", ki jih ni mogoče prepoznati, na primer puščanje pri nepravilno nameščena tesnila.

Če reklamacije (napake izdelka) ne bomo mogli rešiti po elektronski pošti, vam bomo poslali kodo za vračilo pošiljke, ki jo boste dodali v naslov. Paket pošljete na naslednji naslov:
 
Packeta International_ DPD d.o.o.
Koda za vračilo pošiljke
Celovška 492
1210 Ljubljana-Šentvid
 
V paket priložite račun ali kodo naročila, da bomo lahko identificirali pošiljko.

Dodatne informacije
Blago lahko reklamirate v 2 letih od nakupa izdelka. Prodajalčeva odgovornost za napake na blagu ne velja za mehansko obrabo izdelka (ali njegovih delov), ki je posledica običajne uporabe. Garancija ne zajema napak, ki so posledica grobega ali nasilnega ravnanja z izdelkom ali njegovimi deli.

 

9 Menjava blaga

Obrnite se na našo podporo strankam, glej Kontakt. Menjava sestaja iz vračila izdelkov in naročila novih izdelkov. Vračila izdelkov so opisana tukaj. Nove izdelke naročite tako, da oddate naročilo na spletni strani www.thermos.si. Vračanje izdelkov in naročanje novih izdelkov lahko opravite istočasno.